קבלני איטום גגות

חברת קבלני איטום מורשים לאיטום מקצועי ועמיד לשנים רבות.

חיפשת קבלן איטום גגות? הגעת למקום הנכון!

קבלני איטום מורשים

חברת "נסיב חלבי ובניו" מספקת קבלני איטום גגות מורשים, כל צוות הקבלנים בחברה בעלי הידע, התעודות והרישיונות המתאימים לעיסוק בתחום האיטום.

החברה מציעה שירות של איטום גגות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בתחום. היא אוטמת גגות, מרפסות, מרתפים, מקלטים, מאגרי מים ועוד.

ציוד וחומרים מקצועיים בתחום איטום גגות

בחברת "נסיב חלבי ובניו" כל עבודות האיטום נעשות באמצעות הכלים והציוד הכי מתקדמים שקיימים בתחום. בנוסף, כל קבלני האיטום בחברה מקפידים להשתמש אך ורק בחומרים מקצועיים בעלי אישורים שעומדים בתו התקן הישראלי.

חשיבות הבחירה בקבלן איטום גגות מורשה

עמידות האיטום

לפני שמזמינים קבלן איטום גגות חשוב לדעת שבחירה בקבלן שאינו מורשה ואינו מוסמך באיטום עלולה לגרום לנזקים כלכליים רציניים. איטום לא מקצועי יגרום לכם לסבול מרטיבות ונזילות חוזרות ונשנות אל תוך המבנה. כשמשקיעים באיטום הגג צריך לבחור בקבלן איטום מקצועי, כדי שהאיטום יהיה עמיד לאורך שנים רבות.

הסכנות הטמונות בחדירת רטיבות למבנה

זה אף פעם לא נעים כשגשם חודר אל תוך הבית, אך מדובר בהרבה מעבר לאי נעימות. רטיבות פוגעת במבנה עצמו ולא רק פגמים אסתטיים, אלא יכולה לגרום לחלקים מהקיר לקרוס.

רטיבות יכולה לגרום נזק לריהוט ולחפצים, אך אף חמור מכך יכולה לפגוע במכשירי חשמל או חוטי חשמל. מדובר בסכנה בטיחותית רצינית!

על כן, חייבים להזמין אך ורק קבלן איטום גגות מורשה בעל הסמכה מתאימה וניסיון רב. כמו כן, חשוב לבחור בחברת איטום שמקפידה להתעדכן בכל החידושים בתחום. כך ניתן להבטיח שרמת איטום הגג היא איכותית ותאטום היטב גם בשנים הבאות, מבלי לחשוש מנזקים וסכנות.

כמה עולה איטום גג?

אל תתפתו להצעות מחיר זולות באופן חשוד לאיטום הגג. כאמור, חייבים להזמין קבלן איטום גגות מורשה. בקשו הצעת מחיר מסודרת מחברה מוסמכת באיטום וכן בקשו הסבר על החומרים בהם משתמשים לאיטום ולכמה זמן יהיו עמידים.

כדי לא להוציא שוב כספים בשנה הבאה על איטום הגג ולסבול מנזילות, מומלץ לברר לכמה זמן קבלן האיטום נותן אחריות.

המחיר לאיטום הגג וגם תוקף האחריות משתנים בהתאם לסוג האיטום שמבצע הקבלן: זיפות, PVC או יריעות ביטומניות. קבלן האיטום יוכל להסביר לך על כל אחד מסוגי האיטום המתאימים לגגות, ולפרט מה היתרונות והחסרונות שלהם. הוא יגיד מה הוא ממליץ עבור איטום הגג שלך.

מומלץ לשאול את קבלן איטום הגג אם נדרשת עבודת תחזוקה ומתי, ולהוסיף זאת לחישוב המחיר הסופי של האיטום.

רוצה קבלן איטום גגות מורשה, אמין ומנוסה?

ניתן ליצור קשר עכשיו עם חברת "נסיב חלבי ובניו".

קבלני איטום גגות