יריעות לאיטום גגות

מה הן יריעות לאיטום גגות וממה הן עשויות.

 

יריעות לאיטום גגות הפכו, בשנים האחרונות, לבחירה האיכותית ולברירת המחדל בכל מה שנוגע לאיטום גגות באופן כללי. אם אתם לא יודעים במה מדובר, אתם אולי מכירים את היריעות האלה גם בשם יריעות ביטומניות – כאשר החומר ממנו הן עשויות הוא ביטומן. מדובר בחומר שהוא תוצר זיקוק של נפט, והוא מתאפיין בצפיפות גבוהה במיוחד שלא מאפשרת לרטיבות לעבור דרכו מצד אחד, ומצד שני גם בגמישות וביכולת עיבוד גבוהה שמאפשרת לנו ליישם אותו לכדי יריעות שבהן אנחנו משתמשים לאיטום. לאחר איטום ביריעות גגות הופכים לאטומים לחלוטין, ושומרים על האיטום הזה שלהם לאורך זמן רב – וחשוב להבין בדיוק כיצד תהליך של איטום גגות ביריעות מתבצע, ומה הדגשים החשובים בביצוע שלו בצורה הטובה ביותר.

 
אצלנו בנסיב חלבי תמצאו יריעות לאיטום גגות איכותיות ועם אחריות מלאה בלבד לפרטים נוספים ולהצעת מחיר צלצלו 072-3228246 ונשמח לתת שירות
גלגול יריעות ביטומניות

כיצד אוטמים עם יריעות האיטום, ומה חשוב שתדעו עליהן?

 
  • איך אוטמים עם יריעות לאיטום גגות? תהליך של איטום גגות ביריעות, שלעתים מתייחסים אליו בתור זיפות גגות ביריעות (על אף שלא משתמשים כלל בזפת, זיפות הפך לשם נרדף לאיטום במקרים רבים), הוא למעשה תהליך איטום מהיר ונוח בהרבה מאמצעי איטום רבים אחרים. למעשה, מדובר בתהליך שבו מבצעים ניקוי יסודי של הגג ומכינים אותו להנחת היריעות, ולאחר מכן מניחים את היריעות לכיסוי גגות בצורה מוחלטת. לאחר שהן מכסות את הגג בצורה מלאה, מלחימים אותן האחת לשנייה, ומלחימים ומחברים אותן גם לדפנות ולשוליים של הגג. כך, יוצרים שכבת איטום אחידה ואיכותית שמים לא יכולים לחדור דרכה, ומבצעים את תהליך האיטום על הצד הטוב ביותר.
 
  • מה חשוב לדעת על התהליך? איטום באמצעות יריעות הוא תהליך לא מאוד מסובך, אמנם, אך חשוב לבצע אותו בצורה המקצועית ביותר. יש לא מעט אנשי מקצוע שלא יודעים לתת את המענה המקצועי שנחוץ בגג שלכם, משום שבכל גג יש צרכים ספציפיים וצריך להתאים את היקף האיטום, עובי היריעות והלחמתן לתנאי השטח באותו הגג. מעבר לכך, על מנת שהאיטום יתבצע על הצד הטוב ביותר, יש לבצע גם את כל מה שסובב אותו בצורה המקצועית ביותר – החל בניקוי היסודי של הגג לפני הנחת היריעות, דרך ההחלמה המקצועית שלהן, וכלה בבחירה של העובי המתאים של היריעות מלכתחילה, והסיוד של הגג לאחר מכן או הנחה מחודשת של שכבת הריצוף בגג. כל השלבים האלה הופכים את תהליך האיטום באמצעות יריעות ביטומניות לגגות למקצועי ומקיף, וחשוב לפנות לאנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר עבורו.
 

נסיב חלבי – השירות המקצועי ביותר עבור כל עבודות האיטום

 
איטום גגות ביריעות הוא לא עניין של מה בכך, וכפי שבוודאי הבנתם אתם זקוקים לאיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בכדי לבצע אותו היטב. נסיב חלבי הוא בדיוק האיש שאתם מחפשים – אצלנו תמצאו מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, עם עשרות שנות ניסיון, ועבודה אך ורק עם יריעות ברמה הגבוהה ביותר, בהתאמה מושלמת לכל גג.